VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY PREDAJA A REZERVÁCIE VSTUPENIEK CEZ INTERNET
vydané spoločnosťou Dom kultúry, Školská 118/1, Sereď, ďalej lenprevádzkovateľ.
REZERVÁCIA VSTUPENIEK CEZ INTERNET
Zákazník berie na vedomie, že rezervácia je nezáväzná a v prípade, že si vstupenky nevyzdvihne v stanovenom čase pred oficiálnym začiatkom predstavenia, tak prevádzkovateľ môže vstupenky uvoľniť k ďalšiemu predaju bez ďalšieho oznámenia zákazníkovi. Stanovený čas je oznámený zákazníkovi ihneď po ukončení rezervácie v rezervačnom systéme a zároveň zaslaný emailom, pokiaľ bol email správne zadaný. Vstupenky si zákazník môže vyzdvihnúť v pokladni a to oznámením variabilného čísla rezervácie, alebo svojich kontaktných údajov zadaných pri rezervácii. Zákazník môže byť vyzvaný k predloženiu svojich identifikačných dokladov personálom za účelom kontroly.
Zákazník berie na vedomie, že súčasne si môže rezervovať vstupenky len na 1 predstavenie. A rezervovať vstupenky na ďalšie predstavenia môže až po ukončení rezervácie, ktorú predtým začal. Pokiaľ zákazník nedodrží tieto pokyny prevádzkovateľ neručí za to jeho rezerváciu, napriek tomu, že zákazník obdrží email o potvrdení rezervácie. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zrušenie takejto rezervácie a to bez oznámenia zákazníkovi.
KÚPA VSTUPENIEK CEZ INTERNET
Pred kúpou vstupeniek cez internet si pozorne prečítajte tento návod a Všeobecne záväzné podmienky nákupu vstupeniek prostredníctvom internetu, platné v prevádzkach Domu kultúry.
Všeobecné záväzné podmienky vymedzujú práva predávajúceho (prevádzkovateľ) a kupujúceho (zákazník) a platia iba pri kúpe vstupeniek cez internet.
Na webových stránkach prevádzkovateľa sa Vám zobrazí program s dátumami, miestami a časmi premietania/podujatia. Po zvolení daného filmu/podujatia, si vyberte čas predstavenia, ktoré chcete navštíviť a na vybraný čas predstavenia kliknite. Následne sa Vám zobrazí plán sedadiel v kinosále alebo počítadlo objednaných miest. Kliknutím na vybraté sedadlo potvrdíte vami vybraté sedadlo. Vybratý rad/rady, sedadlo/sedadlá a základná cena sa zobrazia vpravo. Pre pokračovanie nákupu kliknite na POKRAČOVAŤ.
V prípade, že predstavenie ponúka zľavu a vy na ňu máte nárok vyberte si z možností zliav v ponuke. Po uplatnení zľavy sa zobrazí konečná cena vstupenky/vstupeniek po zľave. Nárok na zľavu treba preukázať uvádzačovi pri vstupe do sály alebo si rozdiel ceny doplatiť v kamennej pokladni.
Doručenie elektronickej vstupenky/vstupeniek prebieha doručením na váš e-mail po uhradení vstupenky. Vyplňte kontaktné údaje, ktoré sú povinné Meno a priezvisko a E-mail. V ďalšom kroku si vyberte platobnú metódu Rýchla platba platobnou kartou alebo Rýchly online prevod cez internetové bankovníctvo. Zaškrtnite Súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami a zvoľte Pokračovať. Po uskutočnení platby zvolenou metódou prebehne overenie platby, ktoré štandardne trvá 15 minút. Skontrolujte si zadaný e-mail a odpíšte si číslo Vášho nákupu. Po overení platby vám budú lístky zaslané na zadaný e-mail. Pre vstup na predstavenie nie je potrebné vstupenky tlačiť, stačí sa pri vstupe do kinosály preukázať elektronickými vstupenkami v mobile alebo tablete. Ak nemáte vo vašom mobile e-mail, vytlačte si vaše elektronicky zakúpené vstupenky na vašej tlačiarni.
Ak by nastali komplikácie a na Váš e-mail by nebolo doručené potvrdenie o platbe aj so vstupenkami alebo v prípade akýchkoľvek iných problémov nás kontaktujte výlučne na podpora@cinemaware.eu. Pre identifikáciu vášho nákupu budeme potrebovať vami zadaný e-mail a číslo Vášho nákupu.
V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, ani neboli zaslané na zadaný e-mail, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musíte uplatniť v banke, ktorá Vám vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla. Takéto reklamácie nemôže riešiť spoločnosť Dom kultúry ako prevádzkovateľ.
VRÁTENIE VSTUPENIEK ZAKÚPENÝCH CEZ INTERNET
V prípade zakúpenia online vstupeniek na predstavenie, ktoré bolo následne zrušené príďte s online vstupenkou v mobile alebo vytlačenou elektronickou vstupenkou do manuálnej pokladne a bude vám vydaná nová vstupenka na nové filmové predstavenie v náhradnom termíne alebo vrátené vstupné.
VÝMENA VSTUPENIEK
Zakúpené vstupenky na konkrétne predstavenie nie je možné po zaplatení a doručení vstupeniek na e-mail vymeniť za vstupenky na iné predstavenie.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.
Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto Všeobecných obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Zákazník berie na vedomie a bezvýhradne súhlasí, že ním zadané kontaktné údaje môžu byť zaznamenané v systéme za účelom neskoršieho kontaktovania prevádzkovateľom alebo obsluhou napríklad na zaslanie newslettra, v ktorom môže odosielanie ďalších newsletterov zrušiť.
Súčasne zákazník berie na vedomie a súhlasí, že v prípade opakovanej neprebratej a neodvolanej rezervácie, mu môže byť budúca rezervácia zablokovaná. Rezerváciu je možné odvolať osobne alebo telefonicky v pokladni.
Uvedené Všeobecné obchodné podmienky sú platné v deň rezervácie alebo zakúpenia vstupeniek zákazníkom.